8. Aegon gépjárműbiztosítások
Elérkeztünk nyári termékismereti játéksorozatunk utolsó fordulójához. Játékunk ezen a héten az Aegon gépjármű biztosításairól szól.
A nyár még nem ért véget, sokan autóval utaznak jól megérdemelt pihenésük helyszínére. Az Aegon Útitárs Casco termékünk belföldi és külföldi utazások ideje alatt bekövetkezett biztosítási eseményekre is biztonságot nyújthat.
Nézzük például a kiegészítő gépjármű assistance szolgáltatást, ami belföldön és (a szabályzatban meghatározott) külföldi országokban nyújt védelmet üzemzavar, önhibából, vagy gondatlanságból eredő meghibásodás, valamint baleset, lopás és rongálás miatt bekövetkezett káresemények kapcsán:
- helyszíni javító küldése: menetképtelenség esetén a Biztosító a lehető legrövidebb időn belül helyszíni szerelőt küld, aki megkísérli a nem garanciás jellegű meghibásodás helyszínen történő elhárítását (pl.: gumidefekt, akkumulátor probléma, stb.)
- szállítás autómentővel: a menetképtelen gépjárművet – ha a helyszínen nem javítható – a szolgáltató elszállíttatja a legközelebbi vagy az Aegon által megjelölt márkaszervizbe. A Biztosító szolgáltatója megszervezi a meghibásodott gépjármű által vontatott lakókocsi vagy utánfutó ugyanazon szervizbe való elszállítását is
- tárolás: amennyiben a gépjármű a márkaszervizbe történő szállításig, de legalább nyolc órán át a szerviz hibájából várakozni kényszerül, és biztonságos tárolást igényel, a tárolást a Biztosító szolgáltatója megszervezi (a költségvállalás tartalmazza a gépjármű tárolását legfeljebb három napig)
- kisegítő elutazás: a menetképtelen gépjármű utasait a Biztosító szolgáltatója eljuttatja a legközelebbi közlekedési csomópontig, s amennyiben a menetképtelenné vált gépjármű javítása a káresemény napján előre láthatólag nem fejeződik be, a jogosult az alábbi szolgáltatások közül választhat egyet:
-
- kölcsön gépjármű
- szállás
- továbbutazás szervezése busszal vagy vonattal
- telefonon keresztüli segítségnyújtás és idegen nyelvű vésztolmácsolás: amennyiben a gépjármű jogos használója külföldön bajba kerül, és azonnali tolmácsolásra van szüksége, a Biztosító szolgáltatója vállalja a tolmácsolást és segítségnyújtást telefonon keresztül
- üzenetközvetítés: a járművezető kérésére, illetve amennyiben az adott helyzet azt indokolja, a Biztosító szolgáltatója saját költségére üzenetközvetítést vállal a járművezető és a Szerződő vagy egy pontosan megnevezett (név, telefonszám) személy között
- útvonal és utazási tanácsadás: szükség esetén a Biztosító szolgáltatója útvonal tervezési segítséget nyújt; a szolgáltatások a helyi feltételeknek megfelelően nyújtandók, figyelembe véve az egyes országokban felmerülő korlátozásokat, különösen a szállodák és a kölcsöngépjármű tekintetében
Semmi újdonságot nem mondtunk? Bizonyítsd be!
Az alábbi linken található kérdésekre adott válaszaiddal bizonyíthatod, mennyire ismered az Aegon gépjármű biztosításokat. A kérdéseket már eléred, megoldásaid beküldésére a lenti gombról megnyíló felületen van lehetőséged, augusztus 30-áig.
Várjuk válaszaidat!
A játékban való részvétel a szabályzat elfogadásának minősül. A játék szabályzata és a kapcsolódó adatkezelési tájékoztató elérhető alkuszi honlapunkon, a nyári termékismereti játéknak dedikált menüpontunkban.