Aegon Portál – TeamViewer support folyamat

Mi az a TeamViewer?

A TeamViewer alkalmazás két számítógép között hoz létre biztonságos kapcsolatot, melynek segítségével a támogatást végző munkatárs távolról elérheti a partnergépet és úgy végezheti munkáját, mintha a távoli gép előtt ülne.

A program letöltéshez és indításához klikkelj a lenti gombra!

 

 

Hogyan működik?

Az alábbi útmutató a teljes folyamatot mutatja be pár egyszerű lépésben. A partnernek csak annyit kell tennie, hogy a 2. pontban leírtakat követi, vagyis letölti a TeamViewer QuickSupport modult, elindítja és az ott található ’azonosítót’ valamint az általa megadott ’jelszót’ a támogatási tevékenységet végző munkatársnak átadja.

Telepítési segédlet a TeamViewer használatához:

 

AEGON Alkuszi és Banki Igazgatóság support tevékenységet végző kollégái:

  •       Területi Kapcsolattartó KAM kollégák – korlátozott elérés – a megszokott elérhetőségeken.

Letölthető support nyilatkozat >>