AEGON Intervenciós eljárások

Közös érdek az állományvédelem!

1.1          SMS küldése

A mobil telefonszámmal rendelkező ügyfeleink SMS értesítést kapnak a hátralékuk összegéről (függetlenül attól, hogy más intervenciós csatornán is megkeressük őket), feltéve, hogy az SMS a szerződő által elfogadott közlésmód a szerződése tartalmáról.

A csekkes szerződések vonatkozásában az SMS küldés normál időpontja minden hónap 13-14-e (OCR (csekkes) befizetések beolvasását követően leválogatott hátralékos tételek alapján).

A banki díjfizetésű szerződések esetén az SMS küldés a banki válaszüzenetek visszaolvasását követően a mindenkori zárlati utasítás szerint (általában a hónap 20-22-e között) történik.

SMS értesítés

a)      EURO2000 termékcsalád, az utána bevezetett (ACTF) kezdeti egységet képző életbiztosítási szerződések, Vitál (13240) szerződések és Libra (13241) szerződések (módozatkód 13xxx):

  • A hátralék 2. és 3. hónapjában kerül kiküldésre (csekkes, bankos díjfizetésben egyaránt), hitelfedezeti módozatokra is.
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós sms értesítést kap egy hátralékos ciklusban[1]

b)      CLASSIC termékcsaládba tartozó életbiztosítási szerződések (11xxx és 15xxx):

  • 2 és 3 havi hátralékos szerződésekre (csekkes, bankos díjfizetésű egyaránt) kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós sms értesítést kap egy hátralékos ciklusban

c)       CASCO (218xx) biztosítási szerződések:

  • Csak 2 havi hátralékos szerződésekre kerül kiküldésre, az intervenciós levél kiküldését követő 5-6. napon
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós sms értesítést kap egy hátralékos ciklusban

d)      LAKÁS termékcsaládba tartozó (219xx) szerződések:

  • A hátralék 2. és 3. hónapjában (csekkes, bankos díjfizetésben egyaránt) kerül kiküldésre.
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós sms értesítést kap egy hátralékos ciklusban

e)      EGYÉB – baleset (12701) és kisállat (21230) módozatok

  • Csak a hátralék második hónapjában kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós sms értesítést kap egy hátralékos ciklusban

 

1.2          E-mail üzenet küldése

Azokat az ügyfeleinket, akik e-mail címmel rendelkeznek, elektronikus üzenet formájában is értesítjük hátralékukról (függetlenül attól, hogy más intervenciós csatornán is megkeressük őket).

Az e-mail üzeneteket hónap elején küldjük, amikor a portfólió rendszerekbe megtörténik az első napok fizetményeinek beolvasása, feltéve, hogy az e-mail a szerződő által elfogadott közlésmód a szerződése tartalmáról.

E-mail üzenet küldése

a)      EURO2000 termékcsalád, az utána bevezetett (ACTF) kezdeti egységet képző életbiztosítási szerződések, Vitál (13240) szerződések és Libra (13241) szerződések (módozatkód 13xxx):

  • 2. havi hátralékos szerződésektől kerül kiküldésre (csekkes, bankos díjfizetésben egyaránt).
  • Kiküldés havi 1 alkalommal

b)      CLASSIC termékcsaládba tartozó életbiztosítási szerződések (11xxx és 15xxx):

  • 2 és 3 havi hátralékos szerződésekre (csekkes, bankos díjfizetésű egyaránt) kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós e-mail értesítést kap egy hátralékos ciklusban

c)       CASCO (2185x) biztosítási szerződések:

  • Csak 2 havi hátralékos szerződésekre kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós e-mail értesítést kap egy hátralékos ciklusban

d)      LAKÁS termékcsaládba tartozó (219xx) szerződések:

  • A hátralék 2. és 3. hónapjában (csekkes, bankos díjfizetésben egyaránt) kerül kiküldésre.
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós e-mail értesítést kap egy hátralékos ciklusban

e)      EGYÉB – baleset (12701) és kisállat (21230) módozatok

  • A hátralék 2. és 3. hónapjában kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós e-mail értesítést kap egy hátralékos ciklusban

1.3          Lakossági Call Center hívás

A Lakossági Call Center különböző paraméterek szerint heti gyakorisággal válogatja le az intervenciós állományt, a kihívás saját ütemezés szerint történik. A hívás kizárólag a szerződővel realizálható azonosítás után.

Lakossági Call Center hívás

a)      EURO2000 termékcsalád, az utána bevezetett (ACTF) kezdeti egységet képző életbiztosítási szerződések, Vitál (13240) szerződések és Libra (13241) szerződések (módozatkód 13xxx):

  • 2 havi hátralékkal és minimum 17.000 Ft, vagy annál nagyobb hátralék összeggel rendelkező szerződések érintettek, amennyiben rendelkezünk ügyfelünk vezetékes vagy mobiltelefonszámával.
  • Szabad kapacitás esetén 4. havi hátralékos szerződések is kihívásra kerülnek.
  • Kihívás maximum havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós telefonos értesítést kap egy hátralékos ciklusban (a hátralék 2. és 4 hónapjában elérhetőség rendelkezésre állás esetén)

b)      CLASSIC termékcsaládba tartozó életbiztosítási szerződések (11xxx és 15xxx):

  • Nincs CC kihívás

c)       CASCO (2185x) biztosítási szerződések:

  • 6.000Ft, vagy annál nagyobb hátralékkal rendelkező 2 havi hátralékos szerződések érintettek, amennyiben rendelkezünk a szerződő vezetékes-, vagy mobiltelefonszámával
  • Kihívás havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós telefonértesítést kap egy hátralékos ciklusban

d)      LAKÁS termékcsaládba tartozó (219xx) szerződések:

  • 6.000Ft, vagy annál nagyobb hátralékkal rendelkező 2 havi hátralékos szerződések érintettek, amennyiben rendelkezünk a szerződő vezetékes-, vagy mobiltelefonszámával
  • Kihívás havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós telefonértesítést kap egy hátralékos ciklusban

e)      EGYÉB – baleset (12701) és kisállat (21230) módozatok

  • Nincs kihívás

1.4          Intervenciós levél küldése

Nem minden hátralékos szerződésre küldünk postai levelet. A csekkes szerződések vonatkozásában a levélküldés normál időpontja minden hó 13-14-e (OCR (csekkes) befizetések beolvasását követően leválogatott hátralékos tételek alapján).

A banki díjfizetésű szerződések esetén a levélküldés a banki válaszüzenetek visszaolvasását követően a mindenkori zárlati utasítás szerint (általában a hónap 20 -22-e között) történik.

Intervenciós levél küldése

a)      EURO2000 termékcsalád, az utána bevezetett (ACTF) kezdeti egységet képző életbiztosítási szerződések, Vitál (13240) szerződések és Libra (13241) szerződések (módozatkód 13xxx):

  • kiküldés a hátralék 2. hónapjában, ha a hátralék összege kisebb, mint 17.000 Ft és nincs mobil elérhetőség, vagy a hátralék összege nagyobb, vagy egyenlő 17.000 Ft, de nem rendelkezünk ügyfelünk vezetékes-, vagy mobiltelefonszámával
  • A 3. havi intervenció DM akció formájában történik (5. pontban részletezve). A szerződés ilyenkor ki van zárva a 3. és 4. havi rendes intervencióból és csak az 5, 6. havi intervencióba kapcsolódik vissza, amennyiben nem lett rendezve a hátralék a szerződésen
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 4 intervenciós postai levélértesítést kap egy hátralékos ciklusban (DM akcióval együtt)

b)      CLASSIC és post-CSÉB termékcsaládba tartozó életbiztosítási szerződések (11xxx és 15xxx):

  • 3 havi hátralékos szerződésekre (csekkes, bankos díjfizetésű egyaránt) kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós postai levélértesítést kap egy hátralékos ciklusban

c)       LIFE, MoneyMaxx biztosítási szerződések:

  • Kiküldés 2 havi hátralék esetén a hátralék összegétől, telefonszám ismeretétől függetlenül

d)      CASCO (2185x) biztosítási szerződések:

  • Csak 2 havi hátralékos szerződésekre kerül kiküldésre, minden hónap elején
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós postai levélértesítést kap egy hátralékos ciklusban

e)      LAKÁS termékcsaládba tartozó (219xx) szerződések:

  • A hátralék 2. és 3. hónapjában (csekkes, bankos díjfizetésben egyaránt) kerül kiküldésre, minimum 500 Ft hátralék esetén
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 2 intervenciós postai levélértesítést kap egy hátralékos ciklusban

f)       EGYÉB – baleset (12701)

  • Csak a hátralék második hónapjában kerül kiküldésre
  • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós postai levélértesítést kap egy hátralékos ciklusban

 

Élet DM akció

a)      EURO2000 termékcsalád, az utána bevezetett (ACTF) kezdeti egységet képző életbiztosítási szerződések, Vitál (13240) szerződések és Libra (13241) szerződések (módozatkód 13xxx):

  • 3 havi hátralék esetén az EURO termékcsaládhoz tartozó életbiztosításokra minden hónapban DM akciót indítunk (2011.10.20-tól rendszeresen). A DM akció során 2 csekket mellékelünk az intervenciós DM levélben, melyeken az ügyfél aktuális hátraléka és egy plusz havi, vagy negyedéves díja szerepel, kettővel osztva (Féléves, negyedéves gyakoriságnál, csak a hátraléka osztva kettővel). Amennyiben az ügyfél szerződése az intervenció kiküldését követő hónap utolsó napján díjrendezett, azaz befizette mindkét csekket, egy sorsolásban vesz részt. A nyeremény 10×50 ezer forint ajándék utalvány havonta.
    • Kiküldés havi 1 alkalommal, az ügyfél összesen maximum 1 intervenciós DM levelet kap egy hátralékos ciklusban

 

Ügyvédi felszólító

a)      LAKÁS termékcsaládba tartozó (219xx) szerződések:

  • 5. havi hátralékos (törölt) szerződések számára ügyvédi felszólító levél kerül kiküldésre, melyről már korábban tájékoztattunk Benneteket

b)      CASCO (2185x) biztosítási szerződések:

Törölt szerződések számára ügyvédi felszólító levél kerül kiküldésre..

  • az esedékességtől számított 60. napon törlünk, amennyiben az Útitárs Casco szerződés díjfizetési módja csekkes, és a szerződésen nincsen finanszírozó bejegyezve. Ezt követően megy ki az ügyvédi felszólító levél.
  • minden egyéb esetben az esedékességtől számított 90. napon törlünk, és ezt követően megy ki az ügyvédi felszólító levél

[1] Egy hátralékos ciklus egy adott szerződés hátralékba való kerülésének első napjától a szerződés díjrendezetté vallásáig, vagy törléséig tart.