Aegon Tájékoztató_ változik a Vagyon Portál
Tájékoztatlak, hogy a CIG-EMABIT-től átvett állományok közvetítői és ügyfélkiszolgálását biztosító ügyviteli alkalmazásunkat a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a jövőben Aegon Corporate Portál néven tudod elérni.
Az Aegon Corporate Portál az átvett és még élő szerződéseket, továbbá új Aegonos termékeket: fuvarozói felelősség- és szállítmánybiztosításokat, az orvosi szakmai felelősségbiztosítást valamint flotta casco biztosítást szolgálja ki.
A változás érinti a portál arculati megjelenését és a portálra történő belépést, az autentikációt is.
A nyitóoldali gomb hivatkozás mögött
A legfontosabb változás, hogy a jövőben a már megszokott Aegonos azonosítókkal lehet az Corporate Portálra is belépni!
A felhasználónév a jelenleg is használt PKR felhasználónév lesz, ami a 10 jegyű törzsszámnak felel meg, jelszó pedig a jelenlegi PKR felhasználónévhez tartozó jelszó lesz. Ezzel a változtatással célunk, hogy az általad elérhető IT alkalmazásokhoz használatos felhasználó név és jelszó párosok számát csökkentsük, egységesítsük.
Mikor változik az Aegon Vagyonportálként működő alkalmazásunk és vált át Aegon Corporate Portálra?
Az átállás 2021. május 20-án 18:00 és 2021. május 21-én 16:00 között lesz. Ezen időszak alatt a portál sem közvetítő partnereink, sem ügyfelek részére nem lesz elérhető.
Az átállást követően hogyan lehet bejelentkezni?
Első bejelentkezés alkalmával egy, a csak regisztrációra alkalmas formon kérjük megadni:
- felhasználó névként az Aegonos tízjegyű törzsszámodat jelszóként az általad aktuálisan használt PKR-es jelszavadat és adószámodat kötőjelek nélkül egyben írva.
Mi a teendő, ha az Aegon Vagyonportálban eddig alkóddal jelentkeztél be, azonban nem volt az egyéb Aegonos IT alkalmazásokhoz személyes alkódod?
- az Aegon Corporate Portálra váltással együtt meghagyunk számodra egy 90 napos időablakot arra, hogy létre tudj hozni ún. hierarchiás alkódokat, addig az Aegonos főkóddal mint felhasználó névvel és az ahhoz tartozó PKR jelszóval tudsz bejelentkezni, az alkód igénylés módjáról és folyamatáról külön tájékoztatunk.
Hol tudsz segítséget kérni az átállás után, ha mégsem sikerült bejelentkezni?
- az adminvagyon@aegon.hu – ra írt emailben vagy munkaidőben a +36 -1-477-4808 számon: hétfő-csütörtök 8:00-16:00 és pénteken 8:00-15:00 óra között
Bízunk benne, hogy a megújuló Aegon Corporate Portál mielőbb elnyeri a te személyes, munkatársaid és ügyfeleink tetszését.