Aegon Tájékoztató_ Számít a véleményed! – visszajelzés
Köszönjük, hogy Ti is fontosnak tartottátok, hogy elmondjátok a véleményeteket és 1181-en megosztottátok velünk gondolataitokat!
A visszajelzésetek lényeges ahhoz, hogy kialakítsuk új márkánkat, és annak üzeneteit a külvilág felé. Önazonosnak és hitelesnek kell lennünk a kommunikációban az első pillanattól fogva, ezért volt fontos számunkra, hogy három kérdéskörben is megismerjük a véleményeteket.
Az eredményeket most Veletek is megosztjuk.
Mi az a leginkább jellemző három szó, ami először eszedbe jut, ha a vállalatunkra gondolsz?
Az eredmény egyben a küldetésünk is: a leggyakoribb válaszok között szerepelt a „stabil hátteret ad”, a “megbízható”, “szakértő” és hogy “ügyfélbarát”. Ez fontos önmeghatározás: mi ezt gondoljuk a cégünkről és ezzel a hozzáállással viszonyulunk az ügyfeleinkhez is.
Ha összevetjük a saját véleményünket azzal, amit az ügyfelek gondolnak az optimális biztosítóról, akkor azt látjuk, hogy ami a számunkra legfontosabb és az ügyfelek általi értékek között nagyon nagy az átfedés, tehát jó úton járunk!
A megbízhatóság és a szakértelem mellett az ügyfelek számára az elérhetőség kiemelten fontos, akárcsak a barátságosság, a hatékonyság és a tiszteletteljes hozzáállás.
Miben vagyunk mások, mint a versenytársaink?
A piacon szinte minden szereplő ugyanazokat a jól csengő dolgokat mondja magáról, de mik a valódi értékeink? A megbízhatóság, a széles termékpaletta és az ügyfélközpontúság, valamint a jó kárrendezés komoly értékek, ahogyan a jó alkuszi csapat az értékesítési hálózat és az innovatív szemlélet is, míg
a prémium szegmensben értelemszerűen a minőség az egyik legfontosabb jelző.
És el is érkeztünk a lényeghez: miben újuljon meg a márka?
Legyen közérthető, fiatalos, lendületes, innovatív és emberközeli. Leginkább egy színes és vibráló, inspiratív és értékteremtő márkát látnátok szívesen, azonban fontos megjegyezni, hogy sokan szeretnétek, ha az új márka az Aegonos értékeket vinné tovább.
Végül néhány tanulság a szöveges válaszokból.
Visszajelzéseitek alapján a bonyolult folyamatokon és a nehézkes, az ügyfelek által nem is érzékelhető belső ügyintézésen változtatnátok, de elismeritek, hogy stabil és megbízható partnerként vagyunk jelen az üzletben. Hálózatunk igénye egyértelműen a modernizáció és a haladás – ezt sugallnia kell az új márkának, akárcsak a gyors és korrekt kárrendezést. A back office is a digitális megoldások fejlesztését szorgalmazza, miközben szeretné megőrizni a kollégák elhivatott és kreatív munkavégzését.
Mindenkinek köszönjük a véleményét! A jövőben is folyamatosan tájékoztatunk Benneteket arról, hol járunk az új márkánk tervezésében