Aegon Tájékoztató_Üzletmenet folytonosság_14.0/Speciális tájékoztató csekkes ügyfelek részére
Tájékoztatlak, hogy a jelenleg kialakult helyzet miatt ügyfeleink és szerződéseink védelme érdekében ügyfeleinknek speciális értesítéseket küldünk. A küldeményeinkben a csekkes díjfizetés alternatíváira hívjuk fel a figyelmet. Több csatornán juttatjuk el ezen tájékoztatásokat számukra, megkönnyítve a díjfizetés teljesítését.
A jelenlegi intervenciós és díjfelszólító leveleinkbe külön tájékoztatót csatoltunk, amelyet a héten postázunk csekkes díjfizetésű lakás-, casco-, valamint KGFB biztosítással rendelkező ügyfeleink részére. Megnézem a levelet >>
Ezzel párhuzamosan egy új tájékoztató levelet küldünk azoknak a lakás- vagy casco biztosítással rendelkező ügyfeleinknek, akiknek esedékessé vált csekkjük befizetése és még nem teljesítették a díjfizetést. Megnézem a levelet >>
2020. április hónap végétől az esedékességi és intervenciós e-mailjeinkben is megjelenik a csekkes díjfizetés alternatívájaként szolgáló tájékoztató, amelyek módozattól függetlenül kerülnek kiküldésre.
Tájékoztatóink célja, segítséget adjunk azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak postára menni, csekkjeiket befizetni. Lehetőségként kínáljuk fel az egyedi utalást, a rendszeres bankkártyás díjfizetést illetve a bankkártyás eseti díjfizetést.
Kérem, segítsétek ügyfeleinket ezekkel az információkkal. Együttműködéseteket köszönöm.
Üdvözlettel,
Vincze Géza
alkuszi és banki igazgató