Aegon Tájékoztató_Üzletmenet folytonosság 8.0/Vállalati biztosítások e-ajánlattétel és szerződésmódosítás, e-számlaküldés
Tájékoztatuk, hogy az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. a kialakult járványügyi helyzetben, tekintettel a személyes találkozások lecsökkent számára és az egyre elterjedtebb otthoni munkavégzés korlátozott technikai lehetőségeire a Vállalati vagyon-, felelősség- és szakmai felelősségbiztosítások (kivéve VBB) területén egyes eljárásait a következők szerint módosítja.
-
Amennyiben nincs lehetőség a dokumentumok Ügyfél általi aláírására, úgy kérem, hogy a veszélyhelyzet időtartama alatt az alábbiak szerint járjatok el.
-
Fontos, hogy a veszélyhelyzet elmúltával az aláírt dokumentumokat pótlólag meg kell küldeni a biztosító részére, a normál ügyrendnek megfelelően.
- Új biztosítási ajánlat érvényesen tehető oly módon, hogy az ajánlati nyilatkozat az Ügyfél (Szerződő) e-mail címéről kerül megküldésre a biztosító megfelelő e-mail címére*. A megküldött biztosítási ajánlathoz csatolni kell az ajánlat alapját képező, a biztosító által korábban kiadott díjajánlatot, az e-mail szövegének pedig tartalmaznia kell a következő nyilatkozatot:
„Alulírott ____________________a mellékelt, ________________sorszámú ajánlatot teszem.
Egyúttal kijelentem, hogy az ajánlattevő nevében jogosult vagyok jognyilatkozatot tenni és az ajánlattétel előtt a vonatkozó szabályzatokat
és termékismertetőket a díjajánlattal együtt e-mailen átvettem és megismertem.”
- Meglévő biztosítási szerződés >Meglévő biztosítási szerződés módosítására érvényesen tehető ajánlat oly módon, hogy az ajánlati nyilatkozat az Ügyfél (Szerződő) e-mail címéről kerül megküldésre a biztosító megfelelő e-mail címére*. A megküldött módosítási ajánlathoz csatolni kell az ajánlat alapját képező, a biztosító által korábban kiadott módosítási javaslatot vagy díjajánlatot. Az e-mail szövegének tartalmaznia kell a következő nyilatkozatot:
„Alulírott____________________a mellékelt ajánlatot teszem a ____________________ számú kötvény módosítására
és egyúttal nyilatkozom, hogy az ajánlattevő nevében jogosult vagyok jognyilatkozatot tenni.”
*Érvényes ajánlat a biztosítási feltételek szerint csak a vagyonuzletag@aegon.hu címre, vagy arra az e-mail címre küldhető, melyről a Biztosító alkalmazottja a korábban a szerződési- illetve módosítási ajánlat alapját képező díjkalkulációt a Szerződőnek vagy képviselőjének megküldte.
- A zálogkötelezetti- és lízingnyilatkozatokkal kapcsolatos szabályok egyelőre nem módosulnak.
A fenti rendelkezések 2020. április 01-től visszavonásig maradnak érvényben. Kollégáink ezután is mindent megtesznek a zökkenőmentes kiszolgálásotok érdekében.
A Corporate ügyfeleknek a biztosítási díjról kiállított számlát elektronikusan küldjük meg.
A kézbesítés módja, kinek küldjük a számlát?
- amennyiben a Szerződő/Ügyfél e-mail kommunikációt választott és mailcímet adott meg, úgy a szerződőnek,
- amennyiben a Szerződő/Ügyfél nem adott meg e-mail címet, úgy a partnergazda kapja a számlát.
A jelen tájékoztatóban megadot e-mail címmel aktualizált ügyviteli mailcímeket tartalmazó adatbázisunkat itt töltheted le >>
Jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel,
Vincze Géza
alkuszi és banki igazgató