Aegon Tájékoztató-Üzletmenet folytonosság 1.0/Alkuszi és Banki Igazgatóság működésrend változás

A mai naptól, azaz 2020. március 16-tól 2020. március 27-ig az Aegon Magyarország vezetősége otthoni munkavégzést rendelt el minden olyan munkavállalója számára, akiknél technikai és munkafolyamat oldalról az biztosítható.

Az Alkuszi és Banki Igazgatóság valamennyi munkatársa fel lett készítve az otthoni munkavégzésre, melyet szükség esetén tovább is fent fogunk tartani.

A döntést annak tudatában hozta meg a menedzsment, hogy az otthonról dolgozás vállalati tesztje sikeres volt. Ezzel a lépéssel sokat tettünk azért, hogy az üzletmenet folytonosságát fenn tudjuk tartani. Technikai környezetünknek köszönhetően a kollégák minden rendszert távolról is elérnek, így feladataikat maradéktalanul el tudják látni.

Így mind Ügyfeleink, mind a Ti kiszolgálásotok zavartalan maradhat.

A soproni (Ajánlat Feldolgozó Centrum és Contact Center) és szombathelyi (Országos Kárrendezési Központ) egységeknél lépcsőzetesen valósul meg az otthoni munkavégzés bevezetése, szem előtt tartva a kiszolgálás folytonosságát.

A fentiek alapján a munkavégzés folyamatos, a kollégákhoz fordulhattok kérdéseitekkel, ügyeitek intézésével, ezzel együtt néhány kérést szeretnék megfogalmazni, hogy kiszolgálásunk megszokott minősége fenntartható legyen:

  • Eddigi gyakorlatunk szerint a biztosítási szerződéssel kapcsolatos dokumentumokat székházunkban, igazgatóságunkon le tudtátok adni vagy pl. igazolást, zálogkötelezetti nyilatkozatot állítottunk ki.
  • Kérlek benneteket, hogy a korábban már kommunikált, ismert e-mail címekre küldjétek megkereséseiteket, és minimalizáljuk a személyes találkozásokat!
  • A fenti időszakban az Alkusz és Banki Igazgatóság ügyeleti rendben működik, naponta 1-1 fővel, tömeges kiszolgálást nincs lehetőségünk biztosítani!
  • Minden kollégánk e-mailben elérhető, ezért kérlek benneteket, hogy írásban kommunikáljunk, a telefonos egyeztetést próbáljuk a valóban sürgős esetekre korlátozni.
  • Kérdéseitekkel elsődlegesen a területi KAM-okat és a termékes KAM-okat keressétek! Igazgatóságunk munkatársainak elérhetőségét alkuszi weblapunkon megtaláljátok: https://alkuszi.aegon.hu/wp-content/uploads/2020/02/Aegon-Alkuszi-és-Banki-Igazgatóság-elérhetőségei_2020_február.pdf .

Kérem, hogy az ajánlati szakaszban lévő és/vagy a már szerződéssé vált ügyleteknél használjátok az alábbi elérhetőségeket.

Amennyiben ajánlathoz kapcsolódóan küldtök hiánypótlást, az e-mail tárgyában kérem feltüntetni az ajánlat Aegonos sorszámát ebben a formátumban: #IVKAjánlatszám#, példa: 123456789 sorszámú ajánlat esetén ez szerepeljen csak a tárgyban: #IVK123456789#. Ez biztosítja, hogy a küldött e-mail a beérkezéskor azonnal az érintett ajánlathoz és kérem, hogy egyéb szövegezést, számokat ne írj a tárgyba!

 

 

Fedezetigazolások és nyilatkozatok kiállítása folyamatos:

  • Új hitel vagy lízing bejegyzésekhez, fedezetigazolások kiállítására vonatkozó kéréseiteket kérem, hogy a zalogkotelezetti@aegon.hu címre küldjétek.
  • A már kötvényesedett, hitel vagy lízing bejegyzéssel rendelkező lakossági szerződés díjigazolás kérését a letezesigazolas@aegon.hu címre kérem küldeni. Ez az igazolás – konkrét lakás- vagy társasházbiztosítási szerződés vonatkozásában – PKR-ből is kinyomtatható, de a fenti e-mail címre küldött, tárgyában a szerződésszámot tartalmazó e-maillel is kérhető. A kapott nyomtatvánnyal tudja ügyfelünk igazolni, hogy a lakossági vagyonbiztosítása érvényes, élő és díjrendezett, illetve amennyiben van, feltüntetjük az igazoláson a hitelfedezeti bejegyzés kapcsán a hitel és a pénzintézet adatait is.
  • Társbiztosítotti nyilatkozat a gépjármű-biztosításoknál alkalmazható dokumentum (lízing, tartós bérlet) igényt a tarsbiztositott@aegon.hu címre kérem küldeni. Ezeken a nyomtatványokon kérheti ügyfelünk a gépjárművére felvett hitel/kölcsön zálogkötelezetti vagy lízing/tartós bérlet társbiztosítotti bejegyzését a casco biztosítására.

CC elérések, engedélyezési, szemle és kárrendezési folyamatainkban nincs változás:

  • Az Alkuszi Call Center a regisztrált partnerek számára továbbra is a megszokott kiszolgálást nyújtja. Egyben kérlek, hogy a már fentebb is jelzett módon, elsődlegesen e-mailben, írásban kommunikáljunk.
  • Casco, lakás- vagy társasházbiztosítás, ha szemleköteles, akkor az adott termékhez kapcsolódó protokoll szerint kérem, hogy vedd fel a kapcsolatot kockázati szakértő kollégánkkal vagy az ajánlati folyamatban rendeld meg a szemlét/kockázatelbírálást.
  • Kárrendezési folyamatainkban nincs változás. Kérem, hogy elsődlegesen itt is az elektronikus kárbejelentést, az „Írjon nekünk!” szolgáltatást használjátok és a hozzátok tanácsért forduló ügyfeleknek is ezt ajánljátok.

Megértő együttműködéseteket kérjük és egyben köszönjük! Mindannyiótoknak kiváló egészséget kívánunk, vigyázatok magatokra, családtagjaitokra, a környezetetekben lévőkre, az ügyfelekre!

Üdvözlettel,

Vincze Géza

alkuszi és banki igazgató