IT szolgáltatás fejlesztés: webPKR-re váltunk
Tájékoztatunk, hogy IT szolgáltatás-fejlesztéseink részeként a következő két nap során, a szervízhétvége keretében változásokat vezetünk be, amely érinti:
- az Aegon tűzfal Connectrán – CheckPoint Mobile Acces és (tornyos) VPN – keresztüli elérés kikapcsolásra kerül
- a telepített, vastag klienses PKR használatát alkuszi területen kivezetjük.
Ezt követően a PKR szolgáltatások kizárólag webes https://aegonp.aegon.hu alkalmazásként tudjátok elérni. A már eddig megismert webPKR szolgáltatásait bővítettük, így ezentúl itt is elérhető lesz pl. a K-s kódok kezelése (felvétel/törlés) is.
Az új fejlesztésnek köszönhetően a webPKR-be történő bejelentkezéskor ezt követően már nem kell duplán megadni az azonosítókat, mert a megszokott „felugró ablak” elmarad.
Kérjük, hogy a használt böngészőbe ne mentsétek el a bejelentkezési jelszavakat, mert azok a lejáratot követő változáskor elérési problémákat okozhatnak.
A webPKR szolgáltatásait és egyéb partnertámogató alkalmazásainkat folyamatosan fejlesztjük azért, hogy munkátokat dinamikus és korszerű megoldásokkal tudjuk támogatni.
Fejlesztéseink egy újabb elemeként rövidesen bevezetjük a partneri „Írjon nekünk!” szolgáltatásunkat.
Amennyiben az átállással kapcsolatban kérdésen van vagy segítséget szeretnél kérni, kérjük keresd felelős partnertámogató Key Account Manager munkatársunkat.
Eredményes közvetítést kívánunk!