Általános rendszerfejlesztés: újra nyitva vagyunk!
Örömmel értesítünk, hogy társaságunk hosszú hétvégére tervezett rendszerfejlesztési projektje a mai napra sikeresen megvalósult.
Ennek köszönhetően online, telefonos és személyes ügyfélkiszolgálási csatornáinkat ma reggel ismét megnyitottuk.
Ezúton is köszönjük kitüntető türelmeteket!
A következő napokban a kiemelt ügyfél- és partner kiszolgálási folyamatokon rendkívüli kontrollokat üzemeltetünk, és az esetleges hibák kezelésére megkülönböztetett figyelmet fordítunk. Amennyiben bármilyen hibát észleltek, kérjük a szokásos hibabejelentési csatornákon jelezzétek felénk.
Kérjük, hogy munkatársaidat is szíveskedj tájékoztatni.
Általános rendszerfejlesztés miatt társaságunk üzemszünetet tart (2019.11.01. 00:00-tól 2019.11.05./06. 08:00-ig)
Tájékoztatunk, hogy 2019. november 1-jén (péntek) 00:00-tól általános rendszerfejlesztés miatt társaságunk üzemszünetet tart.
Személyes és telefonos ügyfélkiszolgálási csatornáink 2019. november 5-én (kedd) reggel 8:00-tól állnak ismét rendelkezésre, online ügyfélszolgálatunk pedig várhatóan 2019. november 6-án (szerda) reggel 8:00-tól válik újra elérhetővé.
A telepített FrontEnd és az online FrontEnd elérhetőek lesznek ebben az időszakban. Az ajánlati nyomtatványban a csoportos beszedési megbízás előtt egy új tájékoztató oldalt találtok, mivel a csoportos beszedési megbízásra szerződésszámot az átállás idején nem tudunk megjeleníteni. Átmeneti működési hibák minden rendszerben előfordulhatnak.
Az üzemszünet ellenére az életvitelszerű lakhatást ellehetetlenítő károk (ha például az ingatlan megsemmisül, vagy olyan mértékű kár keletkezik benne, hogy mindenképp szükséges elhagyni) és az adatvédelmi incidens-gyanús esetek bejelentésére ebben az időszakban (2019.11.01-jétől) is lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek a honlapunkon:
https://www.aegon.hu/rendkivulikar
A más típusú káreseményeket (pl. csőtörés, gépjármű kár) 2019. november 5-től jelenthetik be ügyfeleink.
A panaszbejelentéseket a panasz@aegon.hu e-mail címen fogadjuk. A beérkező panaszokat szokás szerint a panaszkezelésre nyitva álló 30 napos határidőn belül rendezzük.
Évfordulós felmondás kezdeményezése esetén a felmondás beérkezési határidejét 6 munkanappal meghosszabbítjuk.
Az Aegon Alapkezelőnél az átállás az online csatornát nem érinti, azonban a személyes és a telefonos kiszolgálás szünetelni fog a fent említett időszakban. Az Aegon Önkéntes Nyugdíjpénztár működését nem érinti az üzemszünet.
Kérünk, az érdeklődő ügyfeleket nyugtasd meg, hogy az átmeneti leállás igényeik kezelésében nem okoz jelentős fennakadást.
Kérjük, hogy a rendszerfejlesztés miatti üzemszünetről munkatársaidat is szíveskedj tájékoztatni.