MABISZ öngondoskodási kampány
Október 3-án tájékoztattunk az Aegon Pénzügyi Edukációs kampányunkról, mely szorosan kapcsolódik a Magyar Biztosítók Szövetsége öngondoskodási kampányhoz.
Ez szeptember 18-án indult, 5 héten keresztül tart, és ismét az elektronikus médiára, valamint az online csatornákra fókuszál.
A kampány célja ezúttal is a lakosság edukációja, öngondoskodási hajlandóságának növelése, és a tagbiztosítók egyéni nyugdíjbiztosítási kampányainak elősegítése. A tavalyi évhez képest a legmarkánsabb változás a női célcsoport fókuszba kerülése. Az egyéni cselekvés, az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása mellett kiemelt kampányelemként jelenik meg a nyugdíjbiztosításra igénybe vehető állami támogatás is, ugyanakkor a tavalyi, elsődlegesen férfiakra fókuszáló kommunikáció mellett ezúttal a nők jelentik az elsődleges célcsoportot.
Szíves figyelmedbe ajánljuk az idei kampány videót, mely a sikeres tárgyalásokhoz is nyújthat ötleteket.