Aegon-PKR belső üzenete új funkció-Lakosssági kárbejelentés OKK-ba
Segédlet a kárrendezéshez szükséges nyomtatványok PKR-ben történő továbbításáról >>
A kár- és szolgáltatási igény bejelentési folyamataink működésének kulcsszerepe van az ügyfélélmény kialakításában, hiszen ezek a szituációk azok, amikor beváltjuk a szerződés megkötésekor tett ígéretünket. A szolgáltatás pontos teljesítése mellett kiemelt figyelmet kell fordítanunk annak időtartamára is. A kárrendezésre fordított időt az alábbi szolgáltatásunkkal is szeretnénk tovább csökkenteni.
2016.12.01-től új szolgáltatással bővült a PKR belső, levelezési funkciója:„Lakossági kárbejelentés OKK-ba”
Belső levelezési csoport elindításával az alábbi típusú kárbejelentéshez kapcsolódó, elektronikus dokumentumokat lehet továbbítani:
- Üveg számla továbbítása (lakás)
- Szemlés lakáskár
- Lejárat
- Visszavásárlás
- Részvisszavásárlás
- Múlékony sérülés vagy nyugdíj (élet, lakás)
- CSÉB megváltás
- Haláleseti igénybejelentés
- Egyéb személybiztosítási igénybejelentés
- Casco
- Belföldi GFB
- Nemzetközi GFB
Belső levelezési csoport fejlesztéssel jelentősen tudjuk gyorsítani partnereinknél bemutatott, és kárrendezéshez szükséges dokumentumok OKK-ba történő érkezését. Ezt követően nem kell átvenni, postázni, majd napokat várni, hogy pl. egy üvegszámla, vagy egy baleseti kárbejelentő megérkezzen Szombathelyre. Ezeket az iratokat szkennelés, vagy telefonnal történő fotózás után a PKR-en keresztül azonnal az Országos Kárrendezési Központba lehet juttatni, így az ügyfelek egy-két napon belül hozzájuthatnak jogos szolgáltatási igényükhöz.
Fontos! A kárbejelentéseket ügyfeleink továbbra is az www.aegon.hu oldalon online vagy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül tudják bejelenteni.
- az első körös kárbejelentést az www.aegon.hu oldalon elérhető kárbejelentő felületen kell rögzíteni https://www.aegon.hu/lakasbiztositas/online-lakasbiztositas-karbejelentes.html
- vagy a telepített PKR gyorsmenüben elérhető SZOLGÁLTATÁSOK-ból is indítható, továbbá az ÜGYFÉLKERESŐBŐL a szerződésazonosítóra kattintva.
„Lakossági kárbejelentés OKK-ba” tájékoztató:
Mellékeltek:
- 1. sz. melléklet:
Aegon_Kárbejelentési_összefoglaló_melléklet
- 2. sz. melléklet:
Aegon_Ütközés nélküli nyomtatvány
Aegon_Lopáskár esetére lemondó nyilatkozat
Aegon_ Elfolyt víz nyomtatvány
Bízunk benne, hogy ez a a fejlesztés segíti az értékesítő partnereink munkáját.