Az év biztosítója 2014
Kedves Partnerünk!
Kárrendezési ügyekben az Aegont találták a legjobbnak az ügyfelek – derült ki a biztositas.hu által alapított Év Biztosítója Kárrendezési és Szolgáltatási Díj versenyre leadott szavazatokból. Az ügyfelek egy hónapon keresztül szavazhattak az evbiztosítoja.hu oldalon,15 ezren meg is tették. Kárrendezésben nem találtak jobbat nálunk. Köszönjük, büszkék vagyunk rá!
A szolgáltatási színvonal átlagos értéke 8,2 pont körül volt a maximálisan adható 10-ből. Az ügyfél-elégedettségi érték a kárrendezés esetében átlagosan 8 pontos. Mindkét érték magasabb, mint az előző évi átlagok, ami 7,9 és 7,7 pont volt, tehát a biztosítási szakma kárrendezését általánosságban is egyre jobbnak érzik az ügyfelek. És ezen a javuló piacon találtak minket elsőnek ügyfeleink. És mint korábban már tájékoztattunk Téged, partnereink is megtiszteltek minket szavazataikkal, amikor a FBAMSZ idei szolgáltatás-minőségi versenyén lakossági vagyon, valamint életbiztosítás kategóriában az első, vállalati vagyonbiztosításban a harmadik, gépjármű-biztosítás kategóriában pedig a negyedik helyezést adták nekünk. Köszönjük!
Igyekszünk a jövőben is megtenni mindent annak érdekében, hogy mind ügyfeleink, mind partnereink körében ilyen elismertséget szerezhessünk, és kapcsolatunk minden fél számára ugyanilyen gyümölcsöző legyen.
Bizalmatokért köszönettel: Alkuszi és Banki Igazgastóság támogató csapata