Átmeneti tanúsítványhiba

Kedves Felhasználók!

Tájékoztatunk Benneteket, hogy a következő kb. 2 hétben aki VPN kliens vagy Connectra csatlakozás nélkül jelentkezik fel a(z)

a) online FrontEnd    (https:\\frontend.aegon.hu\frontend\login.aspx)
b) WebPKR                    (https:\\aegonp.aegon.hu)

az oldal megnyitása közben – böngésző típusától függően – átmenetileg egy hibaüzenettel fogtok találkozni.

Ennek oka, hogy az Aegon Magyarország tűzfal rendszerében tanúsítványt kell cseréljünk és amíg a külső tanúsítvány szolgáltatótól megkapjuk az újat, addig a fenti rendszer eléréseknél , bejelentkezésnél hibaüzenettel találkoztok:

1. ábra Példa Google hibaüzenetre

2. ábra Példa Explorer hibaüzenetre


Annyi a teendő, hogy a böngészőtípusától függően a Tovább /Továbblépés/ Továbblépés erre a webhelyre gombra kell kattintani. Ezután a weboldal normál mód szerint megjelenik és be lehet jelentkezni.

Amikor a tűzfal új tanúsítványát frissítjük, attól kezdve meg fog szűnni ez hibaüzenet.

Megértéseteket köszönjük!