Az idei évben is…
Ismét tarolt az Aegon a FBAMSZ szolgáltatás-minőségi versenyben
Mind a négy termékkategóriában díjat nyert az Aegon a Magyarországon működő alkuszcégek szavazatai alapján, évente megrendezett szolgáltatás-minőségi versenyen.
Az alkuszi piac legfőbb visszajelzéseinek számító elismerések közül a lakás kategóriában nem találtak nálunk jobbat, gépjármű-biztosításban és életbiztosításban a második legjobb biztosítónak tituláltak minket a kizárólag ügyfélérdekek alapján választó, független pénzügyi közvetítők.
további képek a rendezvényről és díjátadásról:
https://alkuszi.aegon.hu/hirek/aegon-reszvetel-a-fbamsz-x-biztositasszakmai-konferencian/
Volt további elismerés is…
A PSZÁF legfrissebb statisztikái alapján megjelent tegnap a sajtóban egy hír, mely szerint
„a biztosítók közül az Aegon-nál a legkellemesebb ügyfélnek lenni.”
A teljes cikket az alábbi linken olvashatjátok:
http://www.azenpenzem.hu/zsebbevago/hol-a-legjobb-es-a-legrosszabb-ugyfelnek-lenni/1385/,
Annak is örülünk, hogy ez tendencia-szerű, hiszen a korábbi évek jelentéseiben is hasonlóan jól szerepeltünk!
A mindennapi munkánk során sajnos legtöbbször a hibákkal és a küzdelmekkel találkozunk, és azt gondoljuk, ezt látják az ügyfeleink is. Érdemes lenne az ilyen pillanatokban megállni és átgondolni, hogy az ügyfelek mit is tapasztalnak abból, ami miatt néha rosszkedvűek és csalódottak vagyunk.
Ez persze nem jelenti azt, hogy hátradőlhetünk, hiszen látjuk, halljuk, hogy versenytársaink is folyamatosan fejlődnek: átszerveznek, újítanak, időnként akár másolnak is.
A tények ugyanakkor azt bizonyítják, hogy elégedettek vagytok velünk, de akarjunk MÉG JOBBAK LENNI!
.. és van még …
- „Kiváló Online Contact Center” elismerés az Aegon-nak http://www.aegon.hu/hirek/kivalo-online-contact-center-elismeres-az-aegonnak.html
- Aegon Művészeti Díj Olvasni jó! programja két kategóriában is 3. helyezést ért el! http://www.aegon.hu/hirek/ujabb-dij-az-aegonnak.html