Segítsünk a közös képviselőkön, s ezzel magunkon!
Amennyiben társasház-biztosítási szerződést kötöttél és szeretnéd, hogy a közös képviselő hozzáférjen a szerződésének adataihoz, lássa, hogy ki milyen (és mennyi) kárt jelent be, tudjon csekket kérni, stb., könnyedén segíthetsz neki: ha a közös képviselő regisztrál az online ügyfélszolgálatunkon, mindez egyszerűen elérhető: http://www.ugyfelszolgalat.aegon.hu/tarsashaz
Milyen lehetőségeket kínál online szolgáltatásunk?
• Személyes adatok megjelenítése és módosítása
• Szerződésadatok lekérdezése
• Csekkigénylés
• Online díjfizetés bankkártyával, hitelkártyával
• Díjfizetési gyakoriságváltás
• Banki levonások megjelenítése
• Kárkifizetések, teljesített szolgáltatások lekérdezése
• Kiküldött és beérkezett ügyfélküldemények lekérdezése
• Az Online Ügyfélszolgálaton kezdeményezett igények nyomon követése
A regisztráció folyamata:
A www.ugyfelszolgalat.aegon.hu/tarsashaz linkre kattintva először is olvassa el az ügyfél az Általános Szerződési Feltételeket.
Ezután mentse számítógépére az oldalon található, PDF formátumú „Közös képviselői nyilatkozat”-ot. A regisztrációs felületen adja meg a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatokat.
A regisztráció befogadásáról két munkanapon belül értesítjük az ügyfelet a regisztráció során megadott e-mail címén.
A visszaigazolást követően töltse ki a „Közös képviselői nyilatkozat”-ot, majdjuttassa el szkennelve az ugyfelszolg@aegon.hu e-mail címre, vagy faxolja ela 06-1/476-5710-es számra.
Postacímünk: 9401 Sopron, Pf. 22. Bízunk benne, hogy ügyfeleitek elégedettek lesznek ezzel a szolgáltatásunkkal, és Nektek is több időtök jut majd új üzletek felkutatására.