Közös érdekünk az állományvédelem

Hátralékkal rendelkező ügyfeleinket a korábbi időszakokban kizárólag intervenciós levélben, valamint telefonon keresztül kerestük meg. Az elmúlt években bővítettük az intervenciós csatornák körét az elektronikus úton történő figyelmeztetésekkel, így már SMS-ben és e-mailen keresztül is felhívjuk ügyfeleink figyelmét, amennyiben szerződésük hátralékos.

Jelenleg a következő intervenciós csatornákon keresztül kommunikálunk:

  • A mobil telefonszámmal rendelkező és azt számunkra elérhetővé tevő ügyfeleink SMS értesítést kapnak a hátralékukról.
  • A vezetékes vagy mobiltelefonszámmal rendelkező ügyfeleinket a Lakossági Call Center hívja fel.
  • A csak postai címet rendelkezésünkre bocsátó ügyfeleinket levélben emlékeztetjük a hátralékuk rendezésére.

E-mail címmel rendelkező, és azt számunkra elérhetővé tevő ügyfeleinket elektronikus formában is megkeressük annak érdekében, hogy rendezzék hátralékukat.
(a lenti linkekre klikkelve részletes információt kaphattok…)

SMS küldése
E-mail üzenet küldése
Lakossági CallCenter hívás
Intervenciós levél küldése
Élet DM akció
Ügyvédi felszólítás