Negyedéves jelszóváltás
Október elsején kötelező negyedéves jelszóváltás van a FrontEnd-en!!! Ha nem tudsz belépni, nagy valószínűséggel ez az oka… A friss jelszót a váltás napjáig a FrontEnd nyitólapján legörgetve, utána pedig a WebAgent személyes menüjében találjátok.
Indul a Trend Basic!
Örömmel tájékoztatunk Benneteket, hogy október elején bevezetésre kerül a Trend Basic névre keresztelt, új kisvállalkozói vagyonbiztosítási termékünk, melyet a megszokott helyen, a Frontend rendszeren találtok. Ígéretünknek megfelelően tehát új értelmezést nyert a „TB” rövidítés…
A bemutató oktatásokon várunk Titeket szeretettel. Az oktatások időpontjairól területi támogatóitoktól kaphattok felvilágosítást.
A rengeteg újítást, jóval alacsonyabb minimáldíjat és még sok meglepetést tartalmazó módozat érkezésével egyidőben a Flórián kisvállalkozói vagyonbiztosítás kalkulációjának lehetősége a Frontend rendszerünkön megszűnik. A már meglévő kalkulációk alapján ajánlatot 2011. október 31.-éig tudtok készíteni, melyek beküldési határideje szintén 2011. október 31.
Fontos, hogy 2011. november 1.-től Flórián ajánlatot nem fogadunk be.
A fentiekkel kapcsolatban alábbi munkatársainktól kaphattok további felvilágosítást:
Budapest – Kiss Anikó – kiss.aniko@aegon.hu – 06-30-8171759
Kelet-Mo. – Major Csaba – major.csaba@aegon.hu – 06-30-8171722
Nyugat-Mo. – Csuppely Csaba – csuppely.csaba@aegon.hu – 06-30-8171710
Már rendelhető a szemle a FrontEnd-en!
Korábbi számunkban tett ígéretünknek megfelelően, a FrontEnd 2.90-es verziójával élesítettük azt a lehetőséget, mellyel a FrontEnd programból közvetlenül indítható a kockázatszakértői szemle megrendelése.
Ezzel az elektronikus formában történő szemlerendelés folyamata egyszerűsödik, hiszen
- A szemlehelyszín helyes megjelölésével a program automatikusan a területileg illetékes szakértőnek küldi az üzenetet.
- Biztos, hogy a szemlerendelés minden szükséges adatot tartalmazni fog, mert ezekre a program figyelmeztet, és hiányos szemlerendelést nem enged elküldeni.
- Az adminisztrációnk is megkapja az információt, hogy az ajánlathoz a szemle meg lett rendelve (nem megy ki tévesen hibalevél arról, hogy nem rendeltél szemlét)
A FrontEnd programban külön menüpont is szolgál a szemlemegrendelések elküldésére, de a szemleköteles ajánlatok esetében mind a díjkalkuláció, mind az ajánlat készítése folyamán felkínálja a megrendelés azonnali lehetőségét, a következő módon:
„Kockázat-elbírálás szükséges, kérjük, rendeljen szemlét!
Akar azonnal szemlerendelést indítani?”
“Igen” választása esetén, a mentést követően a program automatikusan átnavigál a szemlerendelési menüpontba.
“Nem”-et választjuk, a “Kockázati szemle rendelése” menüpont alatt még ezután is (akár hetekkel később) meg tudjuk rendelni azt.
Ha a felhasználó lakásbiztosítási ajánlatra közvetlenül az ajánlat készítési fázisból indítja a szemlerendelést, a szemle helyszínéül a program automatikusan beemeli a kockázatviselési címet.
Casco-nál a szemle helyszínéül a program a szerződő címét emeli be, de ha a gépjárművet eltérő címen lehet szemlézni, ezt felül lehet (és kell) írni.
A szemlehelyszín megadása után a program jelzi, hogy ki az illetékes kockázati szakértő. Az ügyfél adatain túl a szemlét megrendelő partnerünk adatait is meg kell adni, mivel ez a szervezéshez és a jobb kommunikációhoz nélkülözhetetlen. Ezek az adatok:
Név (belépési törzsszám alapján kiírja, de felülírható)
Telefonszám (a felhasználó első belépésekor meg kell adni, további belépéseknél kiírja, de felülírható)
E-mail cím (a felhasználó első belépésekor meg kell adni, további belépéseknél kiírja, de felülírható)
Amennyiben közvetlenül a szemlerendelési menüpontból indítjuk a megrendelést, a FrontEnd-be lementett díjkalkulációt vagy ajánlatot keresési funkció segítségével csatolhatjuk, de akár a gépünkre lementett, akár szkennelt ajánlatot csatolni tudunk. Aki papíralapon dolgozott, de szemlét így szeretne rendelni, mostantól megteheti. Nem kell e-mailt írni, sem telefonálni.
Az utolsó lépés a szemlerendelés elküldése.
Figyelem! A régi, telepített Front End programot használó partnereink esetében a szemlerendelés tényleges elküldése a következő adatcserével valósul meg, ezért javasoljuk, hogy minden megrendelés után indítsunk adatcserét! A webes (ASP) FrontEnd-et használóknál természetesen nincs szükség erre, ott ez is automatikusan történik.
Bónusz Forever!!
Örömmel tudatjuk Veled, hogy a hatalmas érdeklődésre való tekintettel ismételten meghosszabbított casco bonusz akciónk 2011. december 31.-ig tart. Használjátok ki!
Még mindig Motor casco!
Mint tudjátok, az AEGON Motor casco-jának egyik piaci újdonságot jelentő szolgáltatása a téli garázs csomag. Ennek díja gyártmány és modell függvényében mindössze 2000-3000 Ft/hó között változik.
Ennek igénybevételéhez hasznos tudni, hogyan érdemes bejelenteni ezt az igényt:
A szolgáltatást a szerződő vagy (a szerződő engedélyével) a biztosított kérheti írásban, vagy telefonon. Időtartama legfeljebb hat hónap lehet, melyet biztosítási évenként egy alkalommal lehet igénybe venni.
A téli garázs csomag a szerződő által hat hónapon belül bármikor megszűntethető. A csomag aktiválása és megszűntetése díjmentes.
Emlékeztetőül: a téli garázs csomag alatt a biztosító a következő eseményekre nyújt szolgáltatást:
- elemi és tűzkár-biztosítás
- lopáskár-biztosítás