Már rendelhető a szemle a FrontEnd-en!
Korábbi számunkban tett ígéretünknek megfelelően, a FrontEnd 2.90-es verziójával élesítettük azt a lehetőséget, mellyel a FrontEnd programból közvetlenül indítható a kockázatszakértői szemle megrendelése.
Ezzel az elektronikus formában történő szemlerendelés folyamata egyszerűsödik, hiszen
- A szemlehelyszín helyes megjelölésével a program automatikusan a területileg illetékes szakértőnek küldi az üzenetet.
- Biztos, hogy a szemlerendelés minden szükséges adatot tartalmazni fog, mert ezekre a program figyelmeztet, és hiányos szemlerendelést nem enged elküldeni.
- Az adminisztrációnk is megkapja az információt, hogy az ajánlathoz a szemle meg lett rendelve (nem megy ki tévesen hibalevél arról, hogy nem rendeltél szemlét)
A FrontEnd programban külön menüpont is szolgál a szemlemegrendelések elküldésére, de a szemleköteles ajánlatok esetében mind a díjkalkuláció, mind az ajánlat készítése folyamán felkínálja a megrendelés azonnali lehetőségét, a következő módon:
„Kockázat-elbírálás szükséges, kérjük, rendeljen szemlét!
Akar azonnal szemlerendelést indítani?”
“Igen” választása esetén, a mentést követően a program automatikusan átnavigál a szemlerendelési menüpontba.
“Nem”-et választjuk, a “Kockázati szemle rendelése” menüpont alatt még ezután is (akár hetekkel később) meg tudjuk rendelni azt.
Ha a felhasználó lakásbiztosítási ajánlatra közvetlenül az ajánlat készítési fázisból indítja a szemlerendelést, a szemle helyszínéül a program automatikusan beemeli a kockázatviselési címet.
Casco-nál a szemle helyszínéül a program a szerződő címét emeli be, de ha a gépjárművet eltérő címen lehet szemlézni, ezt felül lehet (és kell) írni.
A szemlehelyszín megadása után a program jelzi, hogy ki az illetékes kockázati szakértő. Az ügyfél adatain túl a szemlét megrendelő partnerünk adatait is meg kell adni, mivel ez a szervezéshez és a jobb kommunikációhoz nélkülözhetetlen. Ezek az adatok:
Név (belépési törzsszám alapján kiírja, de felülírható)
Telefonszám (a felhasználó első belépésekor meg kell adni, további belépéseknél kiírja, de felülírható)
E-mail cím (a felhasználó első belépésekor meg kell adni, további belépéseknél kiírja, de felülírható)
Amennyiben közvetlenül a szemlerendelési menüpontból indítjuk a megrendelést, a FrontEnd-be lementett díjkalkulációt vagy ajánlatot keresési funkció segítségével csatolhatjuk, de akár a gépünkre lementett, akár szkennelt ajánlatot csatolni tudunk. Aki papíralapon dolgozott, de szemlét így szeretne rendelni, mostantól megteheti. Nem kell e-mailt írni, sem telefonálni.
Az utolsó lépés a szemlerendelés elküldése.
Figyelem! A régi, telepített Front End programot használó partnereink esetében a szemlerendelés tényleges elküldése a következő adatcserével valósul meg, ezért javasoljuk, hogy minden megrendelés után indítsunk adatcserét! A webes (ASP) FrontEnd-et használóknál természetesen nincs szükség erre, ott ez is automatikusan történik.