Gyakori hibák és javaslatok az adminisztrációban – hogy nekünk is jó legyen…
Az ajánlatok és kísérő dokumentumaik kitöltésében, továbbításában előforduló típushibák megismerése segíthet elkerülni sok bosszúságot, ezért az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribbakat.
Az alkuszi ajánlatok postai úton történő továbbítására javasoljuk a “Barna boríték” használatát, mely térítésmentesen feladható a soproni Adminisztrációs Centrumba. Beérkezettnek csak akkor tekintünk egy ajánlatot, amikor oda eljut, ezért felesleges az Alkuszi Igazgatóságra beküldeni futárral, hiszen mi is csak továbbítjuk a kötvényesítésre jogosult egységünknek, Sopronba.
Lakossági biztosítási ajánlatokkal kapcsolatos információkéréshez a következő Web Agent postaládákat használhatjátok, valamint az ajánlatpótlásokkal kapcsolatos iratokat a következő mailboxba, vagy fax-számokra küldhetitek:
- Gépjármű ajánlatok (GFB): Web Agent postaláda vagy aegonajanlatGFB@aegon.hu
- Casco ajánlatok: Web Agent postaláda vagy aegonajanlatutitars@aegon.hu
- Lakossági vagyon (Lakás/Társasház, de nem a vállalati vagyon!): Web Agent postaláda, vagy aegonajanlatlakas@aegon.hu
- Élet ajánlatok: Web Agent postaláda vagy aegonajanlatelet@aegon.hu
- FrontEnd ajánlatok törlése: Web Agent postaláda
- Egyéb engedélykérések és elbírálások pótlása: sopronafckockazatelbiraloiengedelyek@aegon.hu
- Ajánlati foglalódíj: Web Agent postaláda vagy aegondijkonyveles@aegon.hu vagy a 06-1/476-5712 fax
- GFB, Útitárs Casco, Lakás ajánlatok hiánypótlásához fax-szám: 06-1/476-5708
- Élet ajánlatokkal kapcsolatos hiánypótlásokhoz fax-szám: 06-1/476-5789
Örökítés: az örökítési kérelmeket az Alkuszi Igazgatóságra kérjük küldeni. Szerződést örökíteni csak alkuszról alkuszra lehet, ehhez pedig csatolni kell az előző alkuszi megbízás felmondását, valamint az ügyfél új alkusznak adott megbízását is.
Rendszeres hibák életbiztosításoknál:
- Lemaradnak a 2010.06.01-től szükséges kiegészítő nyomtatványok
- Lemarad az adóazonosító jel, a lakcímkártya és a személyi igazolvány száma. Ezek nélkül nem tudjuk feldolgozni az ajánlatokat.
- Az ajánlat felvételekor be kell fizetni a foglalódíjat (gyakoriság szerinti első díj, havi díjfizetés esetén minimum 2 havi díj), ez is sokszor elmarad
- A decemberi kötéseknél nem szabad elfelejteni, hogy mivel a technikai kezdet 2011., így az ügyfél egy évvel “öregebb”
- Az egészségügyi nyilatkozat kitöltése és – indokolt esetben – az orvosi vizsgálat megrendelése is gyakran elmarad, emiatt szélsőséges esetben az ajánlat visszautasítására is sor kerülhet (mivel eredménytelenül eltelhet a biztosító rendelkezésére álló 15 napos kockázat-elbírálási határidő)